Kaip išsirinkti geriausią įmonių katalogą?

Juozapas .

katalogasĮmonių katalogai įvairioms įmonėms teikia įvairiapusišką naudą, tiek paspartindami jų optimizavimą įvairiose paieškos sistemose, tiek ir užtikrindami papildomus vartotojų srautus, konkrečia įmone susidominčius pačiame katalogo puslapyje. Ir visgi, nepaisant to, jog įmonių katalogai yra naudingi, dalis jų yra gerokai mažiau efektyvesni už sau alternatyvias interneto svetaines. Tad pagal ką išsirinkti tuos įmonių katalogus, kurie yra visapusiškai geriausi bei labiausiai verti įmonių savininkų dėmesio?

Katalogo sukūrimo data

Iš pirmo žvilgsnio metai, kuriais buvo sukurtas konkretus įmonių katalogas, gali atrodyti kaip ganėtinai menka smulkmena, galutiniam tokio katalogo efektyvumui didesnės įtakos nedaranti. Ir visgi, nors šis dalykas iš pirmo žvilgsnio ir atrodo kaip menka detalė, realybė yra kitokia – katalogo sukūrimo data turi milžinišką įtaką tam, kokių rezultatų pasieksite naudodamiesi jo paslaugomis.

Taip iš esmės yra dėl paieškos sistemų įtakos konkretaus tokios rūšies katalogo sėkmei. Ši sėkmė remiasi formule, pagal kurią paieškos sistemos žymiai labiau vertina bei kokybiškiau optimizuoja tuos katalogus, kurie yra sukurti kiek įmanoma seniau. Būtent tai užtikrina maksimaliai aukštus tokio katalogo reitingus tokiose paieškos sistemose kaip Google, kurie užtikrina didelius nukreipiamus lankytojų srautus, užtikrinančius tokio katalogo lankomumą.

Puikus kokybiško pasirinkimo pavyzdys – Spec.lt katalogas, sukurtas dar 2006 m. Per dešimtmetį Google bei kitos paieškos sistemos jį neabejotinai optimizavo įvairiapusiškai kokybiškai, todėl tai užtikrina ne tik aukštas šio katalogo pozicijas paieškos sistemų pateikiamuose rezultatuose, bet ir maksimaliai spartų naujų įmonių, tapusių šio katalogo dalimi, optimizavimą, užtikrinsiantį joms maksimaliai greitą įmonių katalogo efektyvumo pajautimą.

Kataloge užsiregistravusių įmonių skaičius
Konkrečiame įmonių kataloge užsiregistravusių įmonių skaičius yra dar vienas rodiklis, į kurį atkreipti dėmesį renkantis vieną ar kitą tokio tipo katalogą yra išties verta. Džiugina tai, jog šis rodiklis naudą teikia netgi iš dviejų skirtingų perspektyvų, dėl ko didelį juose užsiregistravusių įmonių skaičių turintys katalogai tampa žymiai geresniu pasirinkimu nei gerokai mažesnio populiarumo jų alternatyvos.

Pirmiausia, kalbant kiek labiau iš teorinės perspektyvos – įmonių katalogo populiarumas tiesiogiai atspindi jo efektyvumą. Kartais net ir dailiausiai atrodantys įmonių katalogai yra visiškai neefektyvūs – ir tai suprasti vien iš katalogo profesionalaus dizaino ar kitų dalykų, į kuriuos dėmesį atkreipiame iš karto, yra tiesiog neįmanoma. Ir būtent kataloge užsiregistravusių įmonių kiekis šioje vietoje padeda labiausiai, leisdamas suprasti, ar konkretus katalogas yra paklausus paslaugos teikėjas šioje rinkoje, dėl ko jį turėtumėte rinktis ir Jūs. Trumpai tariant – tai vienas iš lengviausių būdų norint suprasti, ar verta tapti konkretaus įmonių katalogo dalimi.

Antras dalykas yra kiek labiau praktiškas – kataloge užsiregistravusių įmonių skaičius didina pačio katalogo puslapių skaičių, dėl ko jis yra labiau pastebimas tiek Google, tiek ir įvairių kitų paieškos sistemų, kadangi didesnio svetainėje esančių puslapių skaičiaus dėka į konkretų interneto tinklalapį tendencingai patenka daugiau vadinamųjų virtualių paieškos sistemų “vorų”, atsakingų kurie yra atsakingi už optimizaciją bei informacijos apie konkretų puslapį perdavimą paieškos sistemoms. Tai užtikrina įvairiapusišką naudą tiek pačiam katalogui, tiek ir visiems jame užsiregistravusioms įmonėms.