Sustiprinkite savo sveikatą ir atsikratykite nereikalingų kilogramų

Administratorius .

Sveikata

Kai mes imame galvoti apie svorio metimą, įprastai norime susitelkti į konkrečius maisto produktus ir labai nedideles porcijas. Trumpiau tariant, norime apriboti savo kasdienę mitybą taip, kad visuomet vyrautų kalorijų deficitas ir jaustume nuolatinį alkį. Tačiau tai tikrai nėra geras sprendimas, nes tokiais atvejais nors ir atsikratome svorio, sukeliame labai didelį stresą savo organizmui, o baigę laikytis tokio mitybos režimo, prarastus kilogramus įprastai susigrąžiname dar greičiau nei juos anksčiau priaugome. Taip pat gali suprastėti ir mūsų sveikata, kurios stiprinimui galiausiai tenka pasitelkti vaistus.

Todėl norint atsikratyti priaugtų papildomų kilogramų, tikrai nereikėtų imtis drastiškų priemonių. Akimirksniu radikaliai pakeisti savo mitybą, sumažinant kalorijų kiekį iki minimumo – tai greičiausias kelias į nesėkmę. Turime rasti balansą, kurį išlaikytume. Suprantama, kad nėra paprasta pradėti propaguoti sveiką gyvenimo būdą, jei dešimt ar dvidešimt metų iki šiol nesilaikėte jokių sveikai gyvensenai būdingų taisyklių. Juk visuomet yra lengviau suvalgyti nesveiko ir greito maisto porciją, nei galvoti, ką būtų galima suvalgyti sveiko, maistingo ir pernelyg nekaloringo. Bet kuriuo atveju, jei nenuleidžiame rankų ir žinome tikslą, kurį norime pasiekti, visa tai ilgainiui tampa kasdienybe, kuri būna įprasta ir labai nesudėtinga.

Tikslas, kurį reikėtų užsibrėžti, turėtų būti ilgalaikis. Jei užsibrėšite tikslą numesti penkis kilogramus ir tuo viskas pasibaigs – galiausiai prarasti kilogramai sugrįš. Tačiau jei jūsų tikslas bus sustiprinti savo sveikatą, nuolatos išlaikyti tam tikrą jums idealiu atrodantį svorį ir išsaugoti gražias kūno linijas, rezultatai bus ilgalaikiai, o sveika mityba bus jūsų kasdienybės dalimi.

Žinoma, jūsų sveika mityba turėtų būti derinama su fiziniu aktyvumu. Puikiai suprantama, kad galite būti labai užimti žmonės, kurie sunkiai randa laiko savo laisvalaikiui, tačiau laiko sportui atrasti gali kiekvienas iš mūsų. Jei iki šiol dieną pradėdavote nuo aštuntos valandos ryto, kodėl gi nepradėjus keltis šeštą ar septintą valandą? Pusvalandžio ar valandos laiko, skirto sportui, tikrai pakaks, kad galėtumėte sutvirtinti savo kūną, išsaugotumėte gražią išvaizdą bei turėtumėte daug energijos.